Nailed It

My name's Tyler and I like many things.
*This blog is mostly queued posts because of thing.

attack-on-chuck:

prawnathan:

what the american school system teaches us

PPG spoke the truth in this episode. 

1 hour ago on July 22nd | J | 223,124 notes
default album art
Song: Toxic (originally by Britney Spears)
Artist: Melanie Martinez
Played: 2,024,601 times.

accio-happin3ss:

notyrqueer:

bakefestatspliffanys:

lilfairyboy:

ofgeography:

infinitelyeverlark:

001. Toxic | Melanie Martinez

I took a sip from a devil’s cup
Slowly
It’s taking over me 

HOLY CRAP

I want to do so much witchcraft to this 

when the chorus hits tho

I listen to this like 5 times every time it comes up on my dash.

So I guess I have to reblog.

This is some American Horror Story shit

2 hours ago on July 22nd | J | 234,922 notes
Tagged as: #music 
4 hours ago on July 22nd | J | 10,785 notes
6 hours ago on July 22nd | J | 68,215 notes
Tagged as: #puppies 
7 hours ago on July 22nd | J | 22,806 notes

nicholaskole:

Since there’s  a compilation post or two going around, I figure’d I’d make one myself of just my personal favorites from the project- you know, in hopes that it will circulate and replace some of the illos that are hard for me to look at ;)

Illustrations from the Curse of Maleficent

9 hours ago on July 22nd | J | 18,849 notes
meteor-falls:

Sugimori reference sheet - Mareep

meteor-falls:

Sugimori reference sheet - Mareep
10 hours ago on July 22nd | J | 3,285 notes

shinykonyta:

terreverte:

cake gifs

are you fuckin kiddin me like what kinda people just captions this ‘cake gifs’ and walks away this shit fucking put a spell on me i was unable to look away it was wild start to fucking finish that looks like REAL CAKE it looks like i can reach out and have me some god damn cake. damn son

12 hours ago on July 22nd | J | 124,299 notes
Tagged as: #food #art #omg 
the-shittiest-cardboard:

watchshrooms:

cicero-of-cyrodiil:

spidrhuntr:

xysciences:

Benham’s disk.
People report seeing different colours while looking at it, from Brown to Green to Yellow to Purple. Some people see no colours at all, and some see a variation of all of them.
The phenomenon is not entirely understood, one possible theory however has to do with the colour receptors in the eyes responding at different rates to red, green, and blue.
What colour do you see? 

i see green

I see a super dark shade of purply-blue

Dark green, and a tiny but of red

Y’all are nuts I see black n white

the-shittiest-cardboard:

watchshrooms:

cicero-of-cyrodiil:

spidrhuntr:

xysciences:

Benham’s disk.

People report seeing different colours while looking at it, from Brown to Green to Yellow to Purple. Some people see no colours at all, and some see a variation of all of them.

The phenomenon is not entirely understood, one possible theory however has to do with the colour receptors in the eyes responding at different rates to red, green, and blue.

What colour do you see? 

i see green

I see a super dark shade of purply-blue

Dark green, and a tiny but of red

Y’all are nuts I see black n white

14 hours ago on July 22nd | J | 18,393 notes
Tagged as: #green 

elicrotch:

v0ciferation:

checks grades

*bastille voice* how am i gonna be an optimist about this

well if you close your eyes

23 hours ago on July 21st | J | 519,702 notes

thecutestofthecute:

Australian Cattle Dog/Blue Heeler Appreciation Post

1 day ago on July 21st | J | 123,951 notes
Tagged as: #puppies 
dingraha:

snealiv:

The single greatest picture ever taken in my life. We threw Yu-gi-oh cards at the ceiling fan to watch them scatter, and just happened to take a picture right at this exact moment. To this day, this is the only time I’ve ever heard of anyone breaking a ceiling fan blade with cards.

f l a w l e s s

dingraha:

snealiv:

The single greatest picture ever taken in my life. We threw Yu-gi-oh cards at the ceiling fan to watch them scatter, and just happened to take a picture right at this exact moment. To this day, this is the only time I’ve ever heard of anyone breaking a ceiling fan blade with cards.

f l a w l e s s

1 day ago on July 21st | J | 361,830 notes

ectobiologisteb:

1 day ago on July 21st | J | 1,363 notes

ambrosialgalaxy:

reasons why you should love equius

1 day ago on July 21st | J | 8,075 notes

#258

1 day ago on July 21st | J | 28,047 notes